Followers

Tuesday, July 22, 2008

Oshin...Oshin

Erm..hari ni malas tul rasa nak buat apa kerja pun..masak pun sempoi-sempoi je...jap lagi nak balik buat sambal belacan buat my dear husband..nak makan sambal gak hari ni dia...Opss..lupa lak nak citer pasal Oshin..hari-hari kul 12 tengah hari citer tu la yang aku tunggu-tunggu...aku suka tengok citer tu..kekadang insaf gak rasa..rasa kurang berusaha dalam hidup ni..tengok macam Oshin..siang malam usaha cari rezeki..dari kedai ikan yang kecik..sampaila ke Supermarket dia boleh buat..agaknya semua Orang Jepun camtu..gigih bekerja..siang malam..patutla negara diaorang maju gilerr...Orang Malaysia pun patut macam tu..Agaknya apa yang aku nak usahakan sampai berjaya..minat aku kat mana agaknya????Ijazah aku berlapuk kat dalam laci..entahlah..lama-lama jadi pekasam agaknya......

No comments: